آیسان مارکت

درباره ی آیسان مارکت

آیسان مارکت یک ارائه دهنده خدمات PPP با کیفیت بالا است. آیسان مارکت (am) بسته به نوع پروژه (به عنوان مثال، جاده یا مدرسه)، سطح انتقال ریسک، سطح سرمایه گذاری و نتیجه مطلوب، چندین نوع مختلف قرارداد مشارکت عمومی و خصوصی (که اغلب به عنوان PPP شناخته می شود، یا در بریتانیا، Private Finance Initiative یا PFIs) ارائه می کند.

آیسان مارکت به طور قانونی عضو ADP، اتحادیه PPP و PPP UNECE است، بنابراین ما متعهد هستیم که در دستیابی به اهداف توسعه پایدار 17 سازمان ملل متحد و اتحادیه PPP (SDGs) مشارکت کنیم. ما اهداف توسعه پایدار و دستور کار جدید شهری را به عنوان سنگ بنای برنامه ریزی خود پذیرفته ایم. در سپتامبر 2015، استرالیا یکی از 193 کشوری بود که به اهداف توسعه پایدار متعهد شد. این اهداف یک نقشه راه جهانی برای همه کشورها فراهم می کند تا در جهت جهانی بهتر برای نسل های فعلی و آینده تلاش کنند. برای اطمینان از ادامه حمایت از دیدگاه جامعه خود برای یک شهر جهانی زنده، پایدار و فراگیر، مهم است که این چارچوب جهانی را اعمال کنیم. این اهداف جهانی قابل توجه هستند و رسیدن به آن زمان می برد. با این حال، مهم است که اقداماتی را که برای پیشبرد این اهداف انجام می دهیم، بشناسیم. این دومین سالی است که گزارش‌هایی را علیه اهداف توسعه پایدار ارائه می‌کنیم و قصد داریم به طور مستمر روش‌های گزارش‌دهی خود را بهبود بخشیم تا به ما در دستیابی به این استانداردهای جهانی کمک کند.

علاوه بر این هولدینگ آیسان مارکت با توجه به رسالتی که دارد در حوزه ی تجارت بین الملل ، خدمات  فنی مهندسی و پزشکی ، و نیز بیزینس های اینترنتی اعم از خرید و فروش فعالیت دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *